2010. augusztus 14., szombat

Játék szerverek beállításával kapcsolatos információk(lehet kicsit hiányos)

Metamod Telepitése: Counter-Strike 1.6

Belépsz a Webadminba.

http://webadmin.synhosting.eu

A felhasználónevet és a jelszót e-mailben kaptad meg a szerver adatait tartalmazó levélben.

Ezután a felső részen van egy config menüpont.

Ha ebbe a config menübe beléptünk középen újabb menüpontok jelennek meg.

Ezekből kiválasztjuk az AMXMODX-et tartalmazó képet.

Ha erre rákattintottunk sikeresen beléptünk a módokat tartalmazó részbe.

Kattintsunk a METAMOD telepítése gombra.

Ha ez kész felugrik egy „popup” ablak egy OK felirattal.

Ha nem pipáltuk ki az „automatikus újraindítást” akkor újra kell indítani a szervert.

Ezáltal a szerver újraindul és feltelepült az metamod


AMXMODX alapbeállítások telepítése

Belépsz a Webadminba.

http://webadmin.synhosting.eu

A felhasználónevet és a jelszót e-mailben kaptad meg a szerver adatait tartalmazó levélben.

Ezután a felső részen van egy config menüpont.

Ha ebbe a config menübe beléptünk középen újabb menüpontok jelennek meg.

Ezekből kiválasztjuk az AMXMODX-et tartalmazó képet.

Ha erre rákattintottunk sikeresen beléptünk a módokat tartalmazó részbe.

Amennyiben nincs telepítve a METAMOD azt mindenképpen tegyük fel a szerverre.

Ezután telepítő lesz az amxmodx.

Admin-név: Ez egy login név csak az angol abc kis és nagybetűit használjuk! Ne játékosnév legyen.

Admin-jelszó: Szintén angol abc kis és nagybetűit.

Kattintsunk az AMXMODX telepítése gombra.

Ha ez kész felugrik egy „popup” ablak egy OK felirattal.

Ha nem pipáltuk be az „automatikus szerver újraindítását” akkor a bal oldali sávból kattintsunk a RESTART-ra.

Ezáltal a szerver újraindul és feltelepült az amxmodx.

Alap admin használata

Ugyebár megadtunk egy admin logint és jelszót.

Lépjünk be a Counter-Strikeba és lépjünk fel a szerverre.

Ha beléptünk a szerverre írjuk be konsolba:

amx_login ADMINNÉV ADMINJELSZÓ

Természetesen csak akkor fog működni ha a telepítésnél megadott admin-nevet és jelszót adjuk meg.

Ezután újra konzol:

bind p amxmodmenu

Ezáltal rá”bindeltük” a p gombra az amxmodmenu parancsot így ha admin belépés is sikeres volt a p gomb lenyomására felugrik az admin menü.

Az admin menüt a számok segítésével lehet kezelni.


AMXMODX Pluginok, Modok Telepítése

Pluginok telepítése Webadminból vagy Más eljárással

Webadminból való telepítés

Belépünk a webadminba

Ezután a felső részen van egy config menüpont.

Ha ebbe a config menübe beléptünk középen újabb menüpontok jelennek meg.

Ezekből kiválasztjuk az AMXMODX-et tartalmazó képet.

Ha erre rákattintottunk sikeresen beléptünk a módokat tartalmazó részbe.

Az oldal alján találjuk a telepíthető pluginok listáját.

Kipipáljuk a számunkra szükséges pluginokat és rányomunk „plugin telepítése” gombra.

Ezután a szerver újraindítjuk. Ha ezt megcsináltuk a szerverünkön megtaláljuk a feltelepített pluginokat.

Plugin Ftp-ről való feltöltése és telepítése

Megkeressük a számunkra szükséges plugint.

Letölthető pluginok:

http://www.amxmodx.org/compiler.php

http://www.amxmodx.extra.hu/site/index.php?p=pluginz/index

Letöltjük, kicsomagoljuk.

Fellépünk az ftp-re. Leírása lásd a Total Commander résznél. Link: http://gyik.synhosting.eu/doku.php?id=total_commander

Feltöltjük a megfelelő könyvtárakba a fájlokat. ( a könyvtárszerkezet benne lesz a tömörítésbe. )

Belépünk a következő mappákba:

game / cs16_port / cstrike / addons / amxmodx / configs / plugins.ini ide beírjuk a plugin nevét. valami.amxx pl.: roundsound.amxx

Elmentjük és újraindítjuk a szervert.

MOD telepítése Webadminból

Belépünk a webadminba

Ezután a felső részen van egy config menüpont.

Ha ebbe a config menübe beléptünk középen újabb menüpontok jelennek meg.

Ezekből kiválasztjuk az AMXMODX-et tartalmazó képet.

Ha erre rákattintottunk sikeresen beléptünk a módokat tartalmazó részbe.

Itt az oldal közepén megtaláljuk a telepíthető módok listáját.

Kiválasztjuk a módot és rányomunk a „mód telepítése” gombra.

Újraindítjuk a szervert és a mód a következő csatlakozásnál már fent lesz a szerveren.


Admin létrehozása és használata

A counter - strike játékban az amxmodx segítségével egy könnyen kezelhető admin felületet kapunk a játékon belül

Ennek a létrehozását és használatát fogom bemutatni.

Webadminból való létrehozás

Belépünk a webadminba.

Config menüpontba lépünk tovább.

Amxmodx képet kiválasztjuk.

Több lehetőségünk is van admint létrehozni.

AMX_LOGIN

Kiválasztjuk a legördülő menüből az amx_logint.

Beírjuk az admin login nevet és jelszót. ( FONTOS: Csak és kizárólag az angol abc kis és nagybetűit használjuk. )

Kipipáljuk a megfelelő jogokat ( Fő adminnak mindenképpen legyen „a” joga ami védelmet nyújt ban, kick és egyéb játékost érintő parancsok ellen )

Ezután rákattintunk a „Hozzáad” gombra.

Amennyiben nem szeretnénk több admin hozzáadni indítsuk újra a szervert.

Használata

A szerveren előhívjuk a konzolt.

Beírjuk: amx_login adminnévamitmegadtunkawebadminba adminjelszóamitmegadtunkawebadminba

ENTER

Újra konzol.

Beírjuk: bind p amxmodmenu

Enter

Ezután a szerveren a p gomb lenyomására van admin menünk!

STEAM ID

Ez csak eredeti játékosoknak működik.

Lépjünk fel egy szerverre.

Írjuk be a konzolba: status

Keressük ki magunkat és nézzük meg a STEAM_ID-nkat.

Ezt írjuk be a webadminba az admin hozzáadáshoz.

Pipáljuk ki a megfelelő jogokat és adjuk hozzá az admint.

Az érvényesítéshez restart szükséges.

FIX IP CÍM

Ez csak akkor működik ha FIX IP címünk van ( mindig ugyan az az IP címünk )

SAJÁT IP CÍM LEKÉRÉSE: http://www.huweb.hu/hun/ip.php

Ezt írjuk be a webadminba az admin hozzáadáshoz.

Pipáljuk ki a megfelelő jogokat és adjuk hozzá az admint.

Az érvényesítéshez restart szükséges.


Webdownload használata COD serverek esetében

Belépünk a webadminba.

Config menüpontba lépünk.

Gyors-letöltés képre kattintunk.

Elolvassuk a leírást.

Rákattintunk a „Webdownload Beállítása” gombra.

Majd újraindítjuk a szervert.

Webdownload használata CS 1.6, CZ, CSS serverek esetében

Belépünk a webadminba.

Config menüpontba lépünk.

Gyors-letöltés képre kattintunk.

Elolvassuk a leírást.

Rákattintunk a „Webdownload Beállítása” gombra.

Majd újraindítjuk a szervert.

További gyorsulást érhetünk el ha minden általunk feltöltött fájlt bz2-es tömörítéssel töltjük fel. A tömörítés fájlok típusától függően akár az eredeti méret 60%-ra is képes tömöríteni az adott fájlt így egy 10Mb -os bsp-nél(mappfájl) 4Mb letöltését tudjuk megspórolni a játékosainknak ami jelentősen csökkenti a játékba kerülés idejét.


Konzol parancsok:

A Console-ból tulajdonképpen a Counter-Strike-al kapcsolatos összes beállítás meg tudod változtatni szöveges környezetben. Fontos hogy a cstrike könyvtárban lévő config.cfg-dben az alábbi két sor benne legyen (helyesen kitöltve): bind „gomb” „toggleconsole” erre a gombra fog lejönni a konzolod! console „1.0”

Parancs Változó Leírás

+attack Elsődleges támadás

+attack2 Másodlagos támadás (pl. zoom)

+back Mozgás hátra

+duck Guggolás

+forward Mozgás előre

+jump Ugrás

+klook Nézelődés bill.-el

+left Oldalazás balra

+lookdown Lenézés

+lookup Felnézés

+mlook Nézelődés egérrel

+movedown Mozgás le (létrán, vízben)

+moveleft Oldalazás balra

+moveright Oldalazás jobbra

+moveup Mozgás fel

+reload Fegyver újratöltése

+right Mozgás jobbra

+showscores Megmutatja a pontokat és a pingeket

+speed Lopakodás

+strafe Oldalazás

+use Használat (ajtónyitás, túsz megfogása)

adjust_crosshair blue, red… Célkereszt színe

allowupload Feltöltés engedélyezése a szerverre 0-ki,1-be (pl. spray-hez kell)

ambient_fade 100 Környezeti zajok milyen messze hallatszódnak

ambient_level 0.300 Környezeti zajok hangereje

appenddemo Felvesz egy demot és hozzáadja a Half-Life/cstrike/demo.dem-hez

bind Bind (egy gomb beprogramozása (bind „key” „parancs”))

brightness 1 Fényerő

buy Buy Menu-Vásárlómenü előhívása

buyequip Buy Equipment Menu-Felszerelés menü előhívása

buyammo1 Elsődleges fegyverbe lőszervétel

buyammo2 Másodlagos fegyverbe egy tár lőszervétele

cancelselect Kiválasztás törlése

changeteam Csapatválasztó menü előhívása

cl_allowdownload 0, -ki, 1, -be Letöltés engedélyezése (pl. hangok)

cl_allowupload 0, -ki, 1, -be Feltöltés engedélyezése (pl. logo)

cl_anglespeedkey 0.670 Az irányítógombok mekkora seb. változtassák a nézőszöget

cl_backspeed 400 Hátrálás sebessége (szerverfüggő!)

cl_bob 0.010 Nézőpont billegésének mértéke futás közben

cl_bobcycle 0.800 Nézőpont billegésének gyakorisága futás közben

cl_bobup 0.500 Nézőpont billegésének mértéke futás közben

cl_download_ingame 0, -ki, 1, -be Letöltés engedélyezése játék közben

cl_forwardspeed 400 Előremozgás sebessége (szerverfüggő!)

cl_himodels 0, -ki, 1, -be Jobb minőségű játékosmodell

cl_messages Szerver üzeneteinek megyejelenítése

cl_movespeedkey 0.300 Mozgás sebessége billentyűzetről

cl_nopred 0, -ki, 1, -be Kliens oldali előrejelzés

cl_pitchdown 89 Lenézés max. szöge

cl_pitchspeed 225 Fel/lenézés sebessége

cl_pitchup 89 Felnézés max. szöge

cl_showfps 0, -ki, 1, -be FPS megjelenítése

cl_shownet 0, -ki, 1, -be Hálózati adatforgalom csomagjainak megjelenítése

cl_slist 10 Szerverlistában levo szerverek számának megadása

cl_upspeed 320 Felfelé masszás sebessége

cl_waterdist 4 Víz alatt milyen messze lehessen ellátni

cl_yawspeed 210 Jobbra/balra fordulás sebessége (szerverfüggő!)

clear Konzol letörlése

cmdlist Összes konzolparancs kilistázása

connect IP Csatlakozás a megadott szerverhez (pl. connect 157.181.31.18)

cvarlist Összes konzol-változó kilistázása

developer 0, -ki, 1, -be Speciális fejlesztői konzolüzenetek bekapcsolása

disconnect Kapcsolat megszakítása az adott szerverrel

drawradar Radar bekapcsolása

drop Fegyver/C4 eldobása ha a kézben van

echo „message” Üzenet kiírása a konzolban

enableconsole Konzol engedélyezése

escape Funkciója ugyanaz, mint az ESC gombnak

exec fájlnév Script futtatása

exit Kilépés Windows-ba

force_centerview Középre nézés bekapcsolása

fps_lan Max. fps LAN-on

fps_modem Max. fps iNET-en

fps_single Max. fps single player módban

fullinfo Felhasználói infók megjelenítése

fullserverinfo Szerverinfók

gamma 3 Gamma mértéke

getcertificate Engedélyeztetés a WON-nál

getsv Szerverek számának és IP címének kiírása

gl_clear 0 Megjelenítés minősége

gl_cull 1 Megjelenítés minősége

gl_d3dflip 0 Fordított renderelési sorrend D3D módhoz

gl_dump Videokártya adatainak megjelenítése

gl_flipmatrix 0, -ki, 1, -be Speciális célkereszt 3DNow! 3Dfx MiniGL -hez

gl_keeptjunctions 0 Megjelenítés minősége

gl_max_size 256 Megjelenítés minősége

gl_overbright 0 Megjelenítés minősége

gl_picmip 0 Megjelenítés minősége

gl_playermip 0 Megjelenítés minősége

gl_texturemode [típus] Megjelenítés minősége

gl_ztrick 1 Megjelenítés minősége

graphheight 64 Megjelenítés minősége

graphhigh 512 Megjelenítés minősége

graphmean 1 r_netgraph beállításait írja ki

hideconsole Konzol elrejtése

hideradar Radar elrejtése

hisound 1, 0 Hang minősége (1=22kHz, 0=11kHz)

hud_fastswitch 0, -ki, 1, -be Gyors fegyverváltás

hud_saytext_time 5 (sec) Játékosok szövegeinek kijelzési ideje a képernyőn

impulse 100 Lámpa

impulse 201 Ezzel tudjuk a logónkat felrakni a falra

lastinv Utoljára használt tárgy vagy fegyver

invnext Következő tárgy kiválasztása az aktuális után

invprev Előző tárgy kiválasztása az aktuális után

kill Öngyilkosság elkövetése

lightgamma 2.500 Megjelenítés minősége

listdemo demo_neve Info egy adott demóról

lookspring 0, -ki, 1, -be Automatikus középre nézés (ha mlook kikapcsolva)

lookstrafe 0, -ki, 1, -be Oldalazás egérrel (ha mlook be van kapcsolva)

m_filter 0, -ki, 1, -be Egér beállítás

m_forward Előremozgás erőssége egérnél

m_pitch 0.022 Fel/lenézés érzékenysége

m_side 0.800 Oldalazás érzékenysége egérnél

m_yaw 0.022 Jobbra/balra fordulás érzékenysége egérnél

menuselect Egy menüpont kiválasztása

messagemode Üzenetküldés módja: mindenkinek a szerveren

messagemode2 Üzenetküldés módja: csak a csapattársaknak

motd Message Of The Day (A nap üzenete) kiírása

name „neved” Névváltás

net_graph 1, 2, 3 Internet forgalom kijelzése

nosound 0, -ki, 1, -be Hang ki/bekapcsolása

pingsv IP:port Szerver pingelése

play fájlnév Adott .wav fájl lejátszása

playdemo fájlnév Demo lejátszása

playvol 0-10 Demo lejátszásának hangereje

quit Kilépés Windows -ba

r_decals 250 Decal -ok száma (golyónyom, logó stb.)

r_drawviewmodel 0, -ki, 1, -be Fegyvermodell megjelenítése

r_dynamic 0 Megjelenítés minősége

radio1 Radio1 Menü megnyitása

radio2 Radio2 Menü megnyitása

radio3 Radio3 Menü megnyitása

rate 1000-10000 Adatforgalom max.

reconnect Újracsatlakozás az előző szerverhez

record fájlnév Demo elmentése

retry Újracsatlakozás a szerverhez

s_2dvolume 1 2D hangerő értéke

s_a3d 0, -ki, 1, -be A3D támogatás

s_automax_distance 30 Távolságot ameddig a maximális hangerő terjed

s_automin_distance 2 Távolságot amettől a minimális hangerő terjed

say „üzenet” Üzenet küldése a többi játékosnak

say_team „üzenet” Üzenet küldése a csapattársaknak

scr_centertime 2 Szerver üzenetei meddig maradjanak a képernyőn

scr_printspeed 7 Üzenetek kiírásának sebessége

screenshot Képernyő elmentése (Half-Life/cstrike

sensitivity 9 Egér érzékenysége

serverinfo Szerverinformációk

setdemoinfo Információkat adhatunk a demónkhoz

showbriefing Pálya leírása

showinfo 0, -ki, 1, -be Hálózati csomagok megjelenítése

showpackets 0, -ki, 1, -be Hálózati csomagok megjelenítése

showram 0, -ki, 1, -be Rendelkezésre álló RAM kiírása

sizedown Képernyő csökkentése

sizeup Képernyő növelése

slot1 1-es menüpont kiválasztása

slot2 2-es menüpont kiválasztása

slot3 3-as menüpont kiválasztása

slot4 4-es menüpont kiválasztása

slot5 5-ös menüpont kiválasztása

slot6 6-os menüpont kiválasztása

slot7 7-es menüpont kiválasztása

slot8 8-as menüpont kiválasztása

slot9 9-es menüpont kiválasztása

slot10 10-es menüpont kiválasztása

snapshot Screenshot

speak üzenet Üzenet mondása

startdemos Demók lejátszása a listából

stop Demo felvételének befejezése

stopdemo Demók lejátszásának befejezése

stopsound Hang lejátszásának leállítása (pályán pl eső..)

swapdemo seg seg Felcserél két demó szegmenst a demón belül

timedemo demóneve Demó lejátszása és FPS mérése

toggleconsole Konzol előhívása

unbind gomb A megadott gombhoz bindelt funkciót eltávolítja

unbindall Az összes bind eltávolítása

use Tárgy vagy fegyver használata

vid_config_x 800 Vízszintes felbontás

vid_config_y 600 Függőleges felbontás

vid_d3d 0, -ki, 1, -be Direct3D támogatás

vid_describemode Videomódról infók

vid_mode Videomód beállítása

violence_ablood Megjelenítés minősége

volume 0-10 Hangerősség

weapon_ fegyvernév Ezzel közvetlenül előveszi a fegyvert (pl. a bind „h” „weapon_knife”)

Pisztolyok - glock18/usp/deagle/p228/elite

Géppisztolyok - mp5navy/p90/tmp/mac10/ump45

Gépkarabélyok - ak47/sg552/m4a1/aug

Shotgunok - m3/xm1014

Mesterlövész puskák - scout/awp/g3sg1/sg550

Gépágyú - m249

Gránátok -flashbang/hegrenade/smokegrenade

Egyéb - c4/knife

wait 1 tick idore felfüggeszti a script futtatását

Admin parancsok:

Az adminok számára külön konfigurálási lehetőségek is vannak amivel a szerver beállításait lehet megváltoztatni. Ezek kimondottan azok számára fontosak akik a szerveren olyan joggal rendelkeznek amik lehetővé teszik az állítgatást (például: rcon password vagy admin jog).

Parancs Leírás Általános szerver parancsok

servercfgfile a szerver konfig fájlját állítja - alapesetben server.cfg

serverprofile -profile string- a szevrer profilját állítja be

addip -min- -ipaddress- egy IP címet ad a filterban listába - 0 perc végleges bant jelent

banid -minutes- -uniqueid- a játékosokat egyéni id-jük alapján bannolja a szerver - az egyéni id-k a „users” paranccsal tudhatóak meg, a 0 perc végleges bant jelent

banid -minutes- -uniqueid- kick bannolja és kirúgja a játékosokat a szerverről egyéni id-jük alapjánr - az egyéni id-k a „users” paranccsal tudhatóak meg, a 0 perc végleges bant jelent

changelevel -mapname- mapotvált és megtartja a kliensekkel a kapcsolatot

changelevel2 -mapname- folytatja a játékot egy új mapon

cmdlist kilistázza az összes konzol parancsot

cr_demoman # egy csapaton belüli robbanóanyag szakértők számát határozza meg

cr_engineer # egy csapaton belüli mérnökök számát határozza meg

cr_hw # egy csapaton belüli hw-sek számát határozza meg

cr_medic # egy csapaton belüli szanitécek számát határozza meg

cr_pyro # egy csapaton belüli tűzszerészek számát határozza meg

cr_sniper # egy csapaton belüli mesterlövészek számát határozza meg

cr_soldier # egy csapaton belüli katonák számát határozza meg

cr_spy # egy csapaton belüli kémek számát határozza meg

cvarlist az összes konzol változót (cvar) kilistázza

decalfrequency -seconds- logók megjelenítésének gyakoriságát szabályozza - az alapeset 30

dropclient klienst lekapcsolja a szerverről

exec -filename- elindít egy .cfg fájlt

exit bezárja a játékot vagy a dedikált szerverprogramot rákérdezés nélkül

filterban 0 az IP cím alapján történő bannolást szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

heartbeat a master szervert „emlékezteti” egy jellel, hogy szervered még mindig fut és elérhető

host_framerate 0 a szerver beavatkozásának sebességét határozza meg a játékba

host_killtime 0 a szerver lekapcsolása előtt eltelt idő

hostname -name- beállítja a szerver nevét

hostport 27015 a szerver portját határozza meg

info -userid- infókat ír ki a játékosokról

ip_hostport 0 szerver portját határozza meg egy TCP/IP játék esetén

ipx_serverport 0 szerver portját határozza meg egy IPX játék esetén

keys a CD kulcs infót írja ki

kick -player- kirúg egy játékost a szerverről név alapján

kick # -keys#- kirúg egy játékost a szerverről id kulcs alapján - az id a „keys” paranccsal tudható meg

kick # -userid- kirúg egy játékost a szerverről userid alapján - a userid a „users” paranccsal tudható meg

killserver szerver kikapcsolása

listid az id-ket jelzi ki a banlistában

listip az IP címeket jelzi ki a filterban listából

log on

log off a loggolást állítja be

logaddress -ip- -port- a logfájl címét határozza meg, amikor a loggolás egy külső gépre kerül

lservercfgfile a listen szerver konfig fájlját határozza meg - alapesetben listenserver.cfg

map -mapname- mapot vált és megszakítja a kliensekkel a kapcsolatot

mapcyclefile 0 meghatározza a mapcycle-t tartalmazó fájl nevét - alapesetben 'mapcycle.txt'

maps -substring- kilistázza azokat a mapokat, amelyek a -substring–t tartalmazzák

maxplayers 16 a maximális játékosszámot határozza meg

motd_display_time 8 az idő, ameddig az automatikus üzenetek megjelennek a képernyőn másodpercekben

mp_autocrosshair 0 az autoaim-et szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

mp_decals 300 a maximális decal szintet szabályozza

mp_falldamage 0 a realisztikus sérülést szabályozza lezuhanás esetén - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

mp_flashlight 0 a flashlight ki -és bekapcsolása - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

mp_footsteps 0 a lépéshangokat szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

mp_forcerespawn 0 a játékosok azonnal újjáélednek haláluk után - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

mp_fraglimit 40 a maximális elérhető fragszámot határozza meg, mely elérése után a szerver mapot vált

mp_friendlyfire 0 a csapattárs sebzést szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

mp_logecho 0 az echo parancsok loggolását szabályozza - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

mp_logfile 0 a loggolást szabályozza többjátékos módban - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

mp_teamlist -teamname/modelname;

teamname/modelname-

a csapatneveket és modelleket határozza meg teamplay módban

mp_teamplay 21 a flag számot határozza meg a csapatjátékos módban

mp_timelimit 25 egy mapon eltöltendő időt állítja be

mp_weaponstay 0 a fegyverek a földön maradnak, miután egy játékos felvette - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

password -pass- a szerver privát jelszavát állítja be

path kijelzi a jelenlegi főkönyvtárat

pausable 0 a kliensek jogát szabályozza a játék szüneteltetésére - 1 'bekapcsolva', 0 'kikapcsolva'

ping az összes kliens pingjét kijelzi

port 27015 a szerver portját állítja be

quit kilép a windows-ba rákérdezés nélkül

rcon -password-

rcon -command- rcon parancs megadásának módja - parancs indítása előtt kötelező az első sort beütni az rcon jelszavával

rcon_address -ip addy- beállítja az rcon IP címét

rcon_password -pass- beállítja az rcon jelszavát

rcon_port 27015 beállítja az rcon portját

registered 0

reload újratölti a jelenlegi mapot

removeid -uniqueid- az egyéni id-ket törli a bannolható adatok közül

removeip -ip addy- törli az IP címeket a filterban listából

restart újraindítja a jelenlegi mapot és törli a statisztikát

setmaster -ip or hostname- a master szervert állítja be - IP vagy hostcím is használható

stuffcmds a kliens konzol parancsokat tölti be a szerverről és újraindítja a szervert

sv_accelerate 10 a játékos gyorsítását határozza meg a szerver felé

sv_aim 0 az auto-aim-et szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

sv_airaccelerate 10 a levegőben mozgás sebességét határozza meg

sv_airmove 0 a levegőben mozgást szabályozza

sv_allow_download engedélyezi a klienseknek a modellek és adatok letöltését

sv_allow_upload engedélyezi a klienseknek a modellek és adatok feltöltését

sv_allowdownload 0 adatok és modellek letölthetőségét szabályozza a szerverről - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

sv_allowupload 0 a kliensek lehetőségét szabályozza modellek és adatok feltöltésére - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

sv_bounce 0 ütközési zónákat kapcsol ki és be - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

sv_challengetime 15 meghatározza, hogy mennyi idő áll rendelkezésre a klienseknek a szerverre kapcsolódáshoz

sv_cheats 0 a csalásokat szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

sv_clienttrace 3.5 a kliens kiterjedését határozza meg ütközések esetén

sv_clipmode 0 a clipping módot szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

sv_friction 4 a súrlódást szabályozza

sv_gravity 800 a gravitáció szintjét határozza meg

sv_idealpitchscale 0.800 sets the pitch preference

sv_lan 0 a LAN szervert módot szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

sv_language 0 a nyelvet határozza meg

sv_logrelay

sv_maxrate 5000 a maximális adatszintet (pinget) határozza meg

sv_maxspectators 8 a megfigyelők maximális számát határozza meg

sv_maxspeed 500 a kliensek maximális sebességét határozza meg

sv_maxvelocity 2000 a maximális gyorsaságot határozza meg

sv_minrate 8000 a minimális adatszintet (pinget) határozza meg

sv_netsize 0 a maximális hálózati csomagot határozza meg - 0 = automatikus

sv_newunit 0

sv_password 0 a szerverjelszót határozza meg

sv_print_custom a játékos felé SZ_Overflow hibát ad és kilép a szerverről

sv_sendvelocity 1

sv_showcmd 0

sv_skyname 0 az ég textúráját határozza meg

sv_smartdelta 1

sv_spectalk 1 a megfigyelő kliensek üzenetküldését szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

sv_spectator_password 0 a klienseknek jelszót kell használniuk a megfigyelő mód eléréshez - a jelszót határozza meg

sv_spectatormaxspeed 500 a megfigyelők mozgási sebességét szabályozza

sv_stepsize 18 a szörny és a játékos lépésméretét szabályozza

sv_stopspeed 100 a sebesség, amennyivel a játékos megáll valamelyik irányba való futás után

sv_timeout 65 az időtullépés mértékét szabályozza

sv_type engedélyezi a szerver CPU-jának és az oprendszer típusának a megadását a szerver leírásban

sv_upload_maxsize 0 a maximális feltölthető fájlméretet állítja be

sv_wateraccelerate 10 a vízben mozgás sebességét állítja be

sv_wateramp 0

sv_waterfriction 1 a víz közegellenálását határozza meg

sv_zmax 4096 a maximális zbuffer méretet állítja be

status kilistázza mindegyik klienst és a következő infót: felhasználó, fragek, név, framerate, latency, ping, csomag kiesés %

team 0 a team módot állítja - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

team1_color -color- a team1 színét állítja be

team1_model -model- a team1 modellt állítja be

team1_name -name- a team1 nevet állítja be

team1_skin -skin- a team1 skint állítja be

team2_color -color- a team2 színét állítja be

team2_model -model- a team2 modellt állítja be

team2_name -name- a team2 nevet állítja be

team2_skin -skin- a team2 skint állítja be

tfc_adminpwd -password- a tfc admin jelszót határozza meg - az „admin -password-” paranccsal nyerhető engedély az rcon használatához

tfc_autoteam 0 automata csapatválasztást sazbályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

tfc_balance_scores 0 pont alapján történő csapatelosztást szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

tfc_balance_teams 0 játékosszám alapján történő csapatelosztást szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

tfc_birthday születésnap módot szabályozza (a bombák ajándékokként tűnnek fel) - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

tfc_clanbattle 0 a tfc klán csata módot szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

tfc_clanbattle_ceasefire 0 tűzbeszüntetést szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva', a 'tfc_clanbattle'-t állítsd 1-re

tfc_clanbattle_locked 0 a zárt módot szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva', a 'tfc_clanbattle'-t állítsd 1-re

tfc_clanbattle_prematch 0 a prematch módot szabályozza - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva', a 'tfc_clanbattle'-t állítsd 1-re

tfc_fragscoring 0 a fragek „beleszólását” szabályozza a csapat összesített pontjába - 1 'bekacsolva', 0 'kikapcsolva'

tfc_respawndelay 0 a respawn késleltetést állítja tfc játékokban

tfc_spam_limit 20 meghatározza az üzenetek számát, amelyek után spam büntetést kap a játékos

tfc_spam_penalty1 8 a spam büntetés 1. szintre

tfc_spam_penalty2 2 a spam büntetés 2. szintre

users minden játékos kilistázása a felhasználói id-kel és az egyéni id-kel együtt

writeid az egyéni id-ket a banned.cfg-be írja

writeip az IP címeket a listip.cfg-be írja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése